15 czerwca 2017

Lariat koralikowy

Ostatnio pisałam, że więcej koralikuję,
przedstawiam więc po raz pierwszy wyszydełkowany lariat koralikowy
w najmodniejszym podobno kolorze tego lata - koralowym.





Kiedyś się zastanawiałam co to jest lariat 
i jaką ma mieć długość sznur koralikowy by był nazwany lariatem.
Do dziś dnia nie wiem, ale to co zrobiłam z pewnością takie miano może mieć.  
Długość mojego  sznura koralikowego to 170 cm.

Tym razem pokusiłam się o policzenie użytych koralików do zrobienia sznura
 i wyszło mi 4650 sztuk wielkości 3,1 mm
(to liczenie, to takie moje małe wariactwo).

Wykonanie tego koralowego kompletu zajęło mi mnóstwo czasu, ale powiem, że warto było.

Pozdrawiam w letnim nastroju,
do kolejnego napisania:))


25 komentarzy:

  1. Alinko, ten koralowy komplecik jest fantastyczny! Oj, to naprawdę się nakoralikowałaś, tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cudowny i ten kolor - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. coś niesamowitego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cudenko!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ślicznosci... i jeszcze do tego policzyłaś.. jestem Alinko pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przepiękny , a cały komplecik - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koralowe cudeńko. Piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się napracowałaś! Piękny komplet! Do tej pory nie wiedziałam co to jest lariat :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu, padłam! On jest cudowny! Pracy na pewno miałaś z nim mnóstwo, ale warto było! Też mam coraz większą ochotę na spróbowanie tej techniki ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jestem pod wrażeniem - i długości sznura i Twojej wytrwałości w liczeniu koralików. Koralowy kolor przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny komplet. oj muszę i ja podziałać z koralikami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny komplet w soczystym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne! Piękny komplecik, koralowy kolor jest cudowny nie tylko na letnie dni:)
    p.s. Gratuluję uratowania gniazda kosa. Przyjemnie czytać, że spółdzielnia spisała się na medal! To rzadkość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplet i jaki fajny kolorek. Nie wiem czy dałabym radę w tym liczeniu-pokaźna sumka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, prześliczny jest ten komplet! Kolor cudny! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały komplet! :) Ja do tej pory też nie miałam pojęcia co to jest lariat :P A z liczeniem to ja też tak mam, lubię zliczać te wszystkie oczka, krzyżyki, koraliki itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten komplet. Kolor jest rewelacyjny. Też słyszałam, że to barwy tego lata.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale prześliczny ten kolorek, naprawdę cudowny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alu, to na prawdę jest piękne! I kolor i wyrafinowana prostota. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały komplet i ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń